Website-ul berek.ro este proprietatea S.C. BEREK LOGISTICS SYSTEMS S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, cu sediul social în Str. Industriilor nr 10B, sat Brătuleni, com. Miroslava, Județul Iasi, având număr de ordine în Registrul Comerțului J2009000285224, cod unic de înregistrare fiscală RO25079094. 

Prin accesarea și utilizarea website-ului berek.ro, precum și prin solicitarea de informații sau rezervarea serviciilor de închiriere a spațiilor de depozitare prin metodele de contact puse la dispoziție (telefon, e-mail, formular online), utilizatorul confirmă că a citit, înțeles și este de acord cu termenii și condițiile prezentului document. 

S.C. BEREK LOGISTICS SYSTEMS S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul termenilor și condițiilor, fără o notificare prealabilă. Versiunea actualizată va fi disponibilă pe website și va intra în vigoare de la data publicării acesteia. 

 

DEFINIȚII 

Furnizor – S.C. BEREK LOGISTICS SYSTEMS S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, cu sediul social în Str. Industriilor nr 10B, sat Brătuleni, com. Miroslava, Județul Iasi, având număr de ordine în Registrul Comerțului J2009000285224, cod unic de înregistrare fiscală RO25079094, care oferă spre închiriere spații de depozitare și servicii conexe, prin website-ul berek.ro. 

Chiriaș – Orice persoană fizică sau entitate juridică ce solicită și utilizează serviciile de închiriere a spațiilor de depozitare oferite de Furnizor. 

Utilizator – Orice vizitator care accesează și navighează paginile website-ului berek.ro, indiferent dacă solicită sau nu servicii. 

Servicii – Orice activitate de închiriere a spațiilor de depozitare și servicii conexe (ex. transport către depozit, manipulare, etc.), inclusiv documentele aferente acestora, ce fac obiectul unei solicitări transmise de către Chiriaș și acceptate de Furnizor. 

Solicitare – Cerere transmisă de către Chiriaș prin metodele de contact puse la dispoziție (telefon, e-mail, formular online) prin care acesta își exprimă intenția de a beneficia de Serviciile Furnizorului. 

Contract – Acordul de închiriere stabilit între Furnizor și Chiriaș, încheiat în urma acceptării ofertei de către Chiriaș, confirmată în scris sau verbal. 

 

DOCUMENTE CONTRACTUALE 

Prin transmiterea unei solicitări, prin telefon sau e-mail, la unul dintre numerele și adresele de contact afișate pe berek.ro, Chiriașul este de acord să comunice prin cel puțin una dintre metodele puse la dispoziție de Furnizor (telefon, e-mail, SMS), prin care Furnizorul își derulează activitatea. 

Elementele solicitării vor fi următoarele: 

  • Solicitarea, care va conține datele exacte necesare pentru închiriere (durată, tip spațiu, adresă de livrare în cazul serviciilor conexe etc.), împreună cu condițiile specifice acesteia. 
  • Observații, cerințe sau specificații ale Chiriașului legate de solicitare. 

În momentul în care Furnizorul confirmă solicitarea, confirmă implicit și faptul că Termenii și condițiile au fost acceptate de către Chiriaș. Confirmarea solicitării de către Furnizor se face telefonic sau electronic, printr-un e-mail de confirmare, fără a necesita o confirmare sau un răspuns din partea Chiriașului. 

O solicitare neconfirmată nu va fi considerată ca având valoare contractuală. Contractul intră în vigoare la momentul confirmării solicitării de către Furnizor. 

 

OBLIGAȚIILE FURNIZORULUI 

Informațiile de orice natură prezentate pe berek.ro au caracter informativ și pot fi modificate de către Furnizor fără o notificare prealabilă. Furnizorul își rezervă dreptul de a gestiona informațiile primite fără a fi obligat să ofere justificări. 

 

CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA 

Furnizorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru prestarea serviciilor, cu informarea prealabilă a Chiriașului, fără a necesita acordul acestuia. Furnizorul rămâne responsabil pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale față de Chiriaș. 

 

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI ASUPRA CONȚINUTULUI PREZENTAT PE WEBSITE 

Dreptul de proprietate intelectuală asupra întregului conținut prezentat pe berek.ro (imagini, text, simboluri, logo-uri, design-ul website-ului, elemente de identitate vizuală etc.) este deținut exclusiv de S.C. BEREK LOGISTICS SYSTEMS S.R.L. Utilizarea fără acordul expres al S.C. BEREK LOGISTICS SYSTEMS S.R.L. se sancționează conform legii nr. 8/1996 privind protecția drepturilor de autor. 

 

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE 

Prevederile Politicii de confidentialitate care se vor aplica Termenilor și Condițiilor noastre se regăsesc accesând următorul link: https://berek.ro/politica-cookies/ 

FACTURARE ȘI PLĂȚI 

Prețul, modalitatea de plată a prețului și termenul de plată al acestuia sunt specificate în Comanda. Cumpărătorul se obligă să furnizeze Vânzătorului toate informațiile necesare Vânzătorului pentru emiterea facturii fiscale, pentru bunurile și serviciile livrate. 

Modalitățile de plată puse la dispoziție de către Vânzător sunt următoarele: 

  • card bancar (online) 
  • transfer bancar (ordin de plata) 

 

COSTUL SERVICIILOR


Prețul final al serviciilor va fi stabilit după primirea și evaluarea unei solicitări de achiziție din partea clientului. 

TRANSPORT / LIVRAREA BUNURILOR CĂTRE DEPOZIT 

La cererea Chiriașului, Furnizorul poate asigura serviciul de transport al bunurilor către spațiul de depozitare închiriat, în următoarele condiții: 

  • Transportul este gratuit pentru solicitări a căror valoare totală a serviciului depășește suma de 100 lei. 
  • Pentru solicitările cu valoare sub 100 lei, se aplică un cost suplimentar de 15 lei / solicitare. 

Transportul se efectuează pe teritoriul României prin intermediul propriei flote de mașini, după confirmarea și programarea serviciului. Livrarea bunurilor către depozit se realizează la data și ora agreată, în termen de maxim 5-10 zile lucrătoare de la confirmarea solicitării. 

În perioadele aglomerate (inclusiv sărbători legale), pot apărea întârzieri determinate de volumul crescut de solicitări sau de capacitatea firmelor de transport partenere. 

În cazul în care bunurile nu pot fi preluate sau transportate la termenul stabilit (ex: Chiriașul nu este disponibil, datele de contact sau adresa de ridicare sunt incorecte), Furnizorul sau transportatorul va încerca contactarea Chiriașului. Dacă în termen de 7 zile de la prima încercare de contact nu se obține un răspuns, solicitarea de transport va fi considerată anulată, iar orice costuri generate vor fi suportate de Chiriaș. 

RISCURI ȘI RESPONSABILITĂȚI TRANSPORT 

Pentru transportul bunurilor către spațiul de depozitare, Furnizorul poate contracta servicii de transport printr-o firmă de curierat sau prin propriile mijloace. Intervalul maxim de transport nu include zilele de sâmbătă, duminică, sărbătorile legale și alte zile libere oficiale. În cazul în care, din motive obiective, termenul maxim estimat este depășit, Furnizorul va informa Chiriașul în prealabil. 

Responsabilitatea și riscurile privind bunurile transportate se transferă către Chiriaș în momentul predării acestora către societatea de transport sau către reprezentantul desemnat de Chiriaș la punctul de preluare. Furnizorul nu este răspunzător pentru întârzieri, pierderi, distrugeri, deteriorări, nelivrarea sau livrarea eronată a bunurilor, în situații și circumstanțe independente de voința sa, incluzând, dar fără a se limita la: 

  • blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren, prăbușirea podurilor, alunecări de teren, accidente feroviare în proximitatea traseului, închideri de drumuri sau tuneluri; 
  • condiții meteorologice extreme (seisme, furtuni, inundații, incendii naturale, tornade, ninsori abundente etc.); 
  • cauze umane (stare de război, revolte, greve neautorizate, restricții de circulație impuse de autorități, naționalizare forțată etc.); 
  • neîndeplinirea obligațiilor de către terți sau furnizori implicați în procesul de transport. 

 

ACCEPTAREA CONTRACTULUI 

Acceptarea va fi realizată atunci când spațiul închiriat corespunde caracteristicilor și condițiilor agreate în Contract/Ofertă. În cazul în care Chiriașul constată că spațiul pus la dispoziție nu respectă specificațiile convenite, Proprietarul/Prestatorul va lua măsurile necesare pentru a aduce spațiul la conformitate. 

GARANȚII ȘI SERVICE 

Furnizorii serviciilor oferite prin berek.ro sunt verificați și autorizați să presteze servicii de închiriere în conformitate cu legislația aplicabilă. Toate spațiile puse la dispoziție respectă standardele de calitate și condițiile prevăzute în contract. Garanția privind conformitatea serviciului este definită, după caz, în oferta sau contractul individual. 

RETURUL PRODUSELOR 

În cazul în care spațiul închiriat prezintă neconformități care nu au putut fi observate la momentul predării sau dacă Beneficiarul dorește să anuleze sau să reprogrameze perioada de închiriere din diverse motive, solicitarea trebuie transmisă în scris la adresa de e-mail depozit.is@berek.ro în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data rezervării sau conform prevederilor contractuale. Furnizorul va depune toate diligențele necesare pentru a identifica o soluție adecvată solicitării transmise. 

 

TRANSFERUL PROPRIETĂȚII 

Dreptul de folosință asupra spațiului închiriat se acordă Beneficiarului la momentul achitării integrale a prețului stabilit conform contractului/ofertelor agreate. Spațiul se consideră predat din momentul semnării procesului-verbal de predare-primire sau al altui document similar, care atestă punerea la dispoziție a spațiului conform condițiilor contractuale. 

 

RĂSPUNDERE 

Furnizorul nu este responsabil pentru prejudiciile de orice natură pe care Beneficiarul le-ar putea suferi ca urmare a utilizării spațiului închiriat, dacă acestea nu sunt cauzate de nerespectarea obligațiilor contractuale de către Furnizor. Furnizorul răspunde pentru îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor atunci când aceasta este rezultatul acțiunii sau inacțiunii terților contractați direct de Furnizor pentru prestarea serviciilor. 

FORȚĂ MAJORĂ 

Nici Furnizorul, nici Beneficiarul nu vor fi trași la răspundere pentru neexecutarea sau executarea defectuoasă a obligațiilor asumate, dacă aceasta este cauzată de evenimente imprevizibile și independente de voința părților, care nu pot fi controlate sau evitate. 

LEGEA APLICABILĂ 

Prezentul contract este guvernat de legea română. Eventualele litigii apărute între părți vor fi soluționate pe cale amiabilă. În cazul în care, în termen de 15 zile calendaristice, acestea nu se pot rezolva prin acord, litigiile vor fi înaintate spre soluționare instanțelor competente din București. De asemenea, soluționarea litigiilor se poate realiza și prin platforma online de soluționare a litigiilor implementată de Comisia Europeană, disponibilă la adresa: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO

 

ALTE PREVEDERI 

Utilizatorul/Beneficiarul serviciilor de închiriere spații nu are dreptul să utilizeze platforma, serviciile sau spațiile puse la dispoziție de Furnizor în următoarele scopuri: 

(a) să furnizeze informații false, identități fictive sau date eronate în scopul inducerii în eroare a Furnizorului;
(b) pentru orice scop ilegal sau neconform legislației în vigoare;
(c) să solicite sau să determine alte persoane să participe la activități ilegale;
(d) să încalce orice reglementări, norme sau legi locale, naționale sau internaționale;
(e) să încalce drepturile de proprietate intelectuală ale Furnizorului sau ale altor persoane;
(f) să hărțuiască, abuzeze, insulte, intimideze sau discrimineze pe criterii de gen, orientare sexuală, religie, etnie, rasă, vârstă, origine națională sau dizabilitate;
(g) să transmită informații false, înșelătoare sau incomplete în legătură cu serviciile contractate;
(h) să introducă sau să transmită viruși informatici, programe sau coduri malițioase care pot afecta funcționalitatea platformei, a infrastructurii IT sau a altor servicii;
(i) să colecteze, stocheze sau utilizeze date cu caracter personal ale altor persoane fără consimțământ;
(j) să desfășoare activități de tip spam, phishing, scraping sau alte metode similare de colectare de date;
(k) să utilizeze serviciile în scopuri obscene, imorale sau contrare bunelor moravuri;
(l) să interfereze, să dezactiveze sau să eludeze măsurile de securitate implementate pentru protejarea serviciilor și datelor. 

 

 



Scroll to Top